Jaume Cabistany Cebrián (Equip TEL)

Barcelona, 1983.

Estudis tecnològics a batxillerat, però un interès permanent per l'àmbit gràfic/multimedia, l'empeny a estudiar Arquitectura a Barcelona, i es llicencia com a

arquitecte per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB/UPC) l'any 2011.

Durant els seus estudis d'arquitectura va col·laborar en diferents empreses i despatxos d'arquitectura com a estudiant, tant en tasques de delineació com d'infografia, tals com:

- Arq. Pere Serra

- Onze04 arquitectes

- GAMA Arquitectura

Aquesta experiència laboral juntament amb interès personal per la imatge digital i render arquitectònic que comença cap a l'any 2004, va encarrilar el que posteriorment seria

l'enfoc principal de feina en aquest àmbit més gràfic.

A quart curs va realitzar l'assignatura optativa de Il·luminació Natural i Artificial (I.N.A.) amb Eduard Folguera, fet que el va introduir en l'àmbit de la il·luminació

arquitectònica que posteriorment, a l'any 2009 va entrar com a col·laborador al Taller d'Estudis Lumínics (ETSAB-UPC) amb els professors Eduard Folguera i Adrián Muros, fins l'any 2011 quan entrega el projecte final de carrera.

Durant aquests tres anys al TEL va realitzar tasques com:

- El·laboració de material docent (Manual de Dialux 4.7 per l'estudiantat)

- Renders i estudis amb Dialux.

- Suport general al professor Adrián Muros en tasques de docència dins del taller.

- Consultes a l'estudiantat en dubtes referents a Condicionaments i Serveis III i la optativa I.N.A.

- Preparació de patents/dissenys industrials de llumeneres pel T.E.L.

- Delineació, càlcul amb Dialux, elaboració de prototips de llumenera al projecte del Consell Comarcal del Garraf, a la Masia en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú.

Al finalitzar els estudis d'arquitectura, s'estableix com a autònom especialitzat en render arquitectònic, actualment l'ocupació principal.

Actualment s'ha tornat a incorporar com a col·laborador a l'equip de treball del T.E.L. donant especial suport en la part de simulació d'efectes renderitzats en 3D i Dialux.

Jaume Cabistany Cebrián

Pàgina web: www.cabistany.com