Taller: Il·luminant l'ETSAB

Obert el termini d'inscripció al taller Il·luminant l'ETSAB fins al 10 d'Octubre.

Per inscriure-us cal que notifiqueu per correu electrònic al mateix T.E.L. indicant les condicions que trobareu al pòster del taller. Clic a la miniatura per veure'l a tamany complet

poster-workshop-reduit.jpg

En el marc de les activitats que porta a terme el Taller d’Estudis Lumínics dins de l’ANY DE LA LLUM 2010, el taller il·luminant l’ETSAB es planteja com un ocasió per a posar en pràctica les  idees i els productes més avançats en el disseny lumínic de l’espai arquitectònic; una ocasió per que l’estudiant desenvolupi de forma total el procés creatiu amb la llum artificial, des de la concepció de les idees, el disseny d’efectes, el plantejaments de sistemes lumínics, fins l’execució final amb comprovació i crítica dels resultats obtinguts.

El Taller s’estructura en tres fases:

Taller intensiu durant una setmana (de l’1 al 7 de Juliol) amb una dedicació de 30h.
En aquest taller els alumnes realitzaran diferents propostes lumíniques en espais escollits de l’escola, amb un procés de treball que comptarà amb els professors del TEL així com el personal Tècnic i dissenyadors de les diferents empreses que participen en l’any de la Llum 2010.
Aquesta fase culminarà en un concurs de selecció de les propostes que s’executaran finalment amb la designació dels equips de treball (alumnes, Professor coordinador i Empresa ) que seran els encarregats del desenvolupament del projecte durant la segona fase.

Desenvolupament del Projecte lumínic ( durant els mesos de Octubre de 2010) de 30h
Els equips hauran de desenvolupar el projecte executiu fins a l’últim detall; per fer-ho comptaran amb el suport del Taller d’Estudis Lumínics i els departaments tècnics de les empreses participants.

Fase d’execució del projecte (durant el més de Novembre o Desembre de 2010) de 10h
En aquesta fase els equips realitzaran l’execució dels projectes, comptaran amb el suport tècnic de les empreses, de personal de manteniment de l’ETSAB i dels professors del TEL.
La inauguració de les diferents il·luminacions es realitzarà juntament amb una exposició dels resultats globals del que ha estat el taller Il·luminant l’ETSAB.

Aquesta exposició i els nous espais il·luminats de l’ETSAB, juntament amb una ACTE FINAL que posarà punt i final a L’ANY DE LA LLUM 2010

RECONEIXEMENT DE CREDITS.
Es planteja el reconeixement de crèdits per L’ETSAB als alumnes que hi participin en el taller.