Cursos de simulació

Per aquest segon semestre, al T.E.L. estem preparant tres cursets per separat, basats en la simulació i el càlcul del projecte arquitectònic i d'il·luminació. Previstos per a Març - Abril, de 5 a 15 persones màxim per curs.

Els tres cursos en preparació per a aquest segon semestre, són els següents:

• 01 - Representació intuitiva del projecte d'il·luminació amb software d'edició d'imatge:
    • De dues a tres classes de 3h. Programa en preparació.
    • Tècniques de representació gràfica del projecte d'il·luminació. Manuals i digitals.
    • Dates provisionals: 4,5 i 7 d'Abril, de 16h a 19h. De 5 a 15 alumnes.
  • 02 - DIALux: Disseny i càlcul lumínic (natural i artificial) amb software gratuït:
    • El curs es basa en tres classes de 3h cada una, total d
    • Simulació de vistes interiors i exteriors, partint de fotografies i/o esboços a mà, transformar-les i editar-les per a convertir-les en propostes de projecte d'il·luminació.
    • Dates provisionals: 11, 12 i 14 d'Abril, de 16h a 19h. De 5 a 15 alumnes.
    • el curs aproximat de 9h. Es divideix en tres classes:
    • 1: Construcció de l'espai de treball: Modelat i definició del local a estudiar.
    • 2: Llum artificial: Instal·lació de plug-ins de fabricants, i inserció i disseny de les llumeneres, amb diferents propostes.
    • 3: Càlcul, obtenció i anàlisi dels resultats. Configuracions del càlcul i comprovació del compliment de la normativa vigent.
  • 03 - Presentació del projecte, Render arquitectònic:
    • Aproximadament 25h de curset total. Uns 8 dies de 3h per classe.
    • Partint d'un arxiu de 3D (modelat 3D no inclòs al programa del curs), tots els passos que cal portar a terme per a definir una presentació amb materials i il·luminació realistes, i treure'n renders amb el punt de vista de l'arquitecte ó dissenyador lumínic.
    • Curset en preparació, informació provisional, pendents de col·laboració amb la Ded'aB.
    • Dates provisionals: del 21 al 31 de Març, de 16h a 19h. De 5 a 15 alumnes.

Els cursets no són gratuïts, i els preus estan encara per definir. Possibilitat d'oferir descomptes per a alumnes i descomptes si feu més d'un curset. Per a més informació contacteu al nostre correu electrònic taller.destudisluminics@upc.edu o bé passeu-vos per el Laboratori ambiental de 10:00h a 14:00h